kontakt
kontakt
Dejte nám o sobě vědět
Mohlo by Vás zajímat
Odvzdušnění hydraulického systému s centrálním vypínacím ložiskem
Poslední úprava 20.07.2016 02:09
Odvzdušnění hydraulického systému s centrálním vypínacím ložiskem
Problém:Hydraulický systém s centrálním vypínacím ložiskem nelze pomocí přístroje na odvzdušňování brzd kompletně odvzdušnit.
Řešení: Hydraulický systém s centrálním vypínacím ložiskem odvzdušnit manuálně.
Brzdové třmeny Brembo
Poslední úprava 12.08.2016 02:01
Jen ti nejlepší používají brzdové třmeny Brembo.
Různé provedení dvouhmotových setrvačníků u vozů VW Group
Poslední úprava 21.07.2016 11:58
Do nových vozidel Audi, Seat, Škoda a VW se montovaly dvouhmotové setrvačníky od firem LuK nebo Sachs. Ty se vzájemně konstrukčně liší, a proto je při výměně spojky nebo dvouhmotového setrvačníku nutné zajistit, aby se použily díly stejného výrobce.
Odvzdušnění hydraulického systému s centrálním vypínacím ložiskem
Poslední úprava 20.07.2016 02:09
Odvzdušnění hydraulického systému s centrálním vypínacím ložiskem
Problém:Hydraulický systém s centrálním vypínacím ložiskem nelze pomocí přístroje na odvzdušňování brzd kompletně odvzdušnit.
Řešení: Hydraulický systém s centrálním vypínacím ložiskem odvzdušnit manuálně.
Brzdové třmeny Brembo
Poslední úprava 12.08.2016 02:01
Jen ti nejlepší používají brzdové třmeny Brembo.
Různé provedení dvouhmotových setrvačníků u vozů VW Group
Poslední úprava 21.07.2016 11:58
Do nových vozidel Audi, Seat, Škoda a VW se montovaly dvouhmotové setrvačníky od firem LuK nebo Sachs. Ty se vzájemně konstrukčně liší, a proto je při výměně spojky nebo dvouhmotového setrvačníku nutné zajistit, aby se použily díly stejného výrobce.